• Els dos llops

    Una llegenda dels indis cherokee

    Gil Schröder, Guillermo Akiara books Ref. 9788417440091 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Explica una llegenda dels indis cherokee que cadascú de nosaltres té un llop bo i un llop dolent a dins. «Quin dels dos guanyarà?», li pregunta la petita índia a l’avi. La seva resposta serà sorprenent…
    Dimensions: 240 x 280 x 10 mm Pes: 456 gr
    Sense estoc, sota comanda
    13,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-17440-09-1
    • Enquadernació : Tapa dura
    • Data d'edició : 01/05/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : Català
    • Autors/es : Gil Schröder, Guillermo
    • Nº de pàgines : 40
    • Col·lecció : Akialbum
    • Nº de col·lecció : 4
    Explica una llegenda dels indis cherokee que cadascú de nosaltres té un llop bo i un llop dolent a dins. «Quin dels dos guanyarà?», li pregunta la petita índia a l’avi. La seva resposta serà sorprenent…

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.