• El Peregrino de Compostela

    Paulo Coelho Planeta Ref. 9788408094852 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    El Camino de Santiago, que Paulo Coelho recorrió en 1986, consigue inspirar una novela de aventuras que es, al mismo tiempo, una fascinante parábola sobre la necesidad de encontrar nuestro camino en la vida.
    Dimensions: 185 x 120 x 20 mm Pes: 264 gr
    Sense estoc, sota comanda
    12,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-08-09485-2
    • Data d'edició : 01/06/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Paulo Coelho
    • Traductors/es : Schumer, Hinda Katia
    • Nº de pàgines : 288
    • Col·lecció : Productos Papelería Paulo Coelho
    • Nº de col·lecció : 0

    El Camino de Santiago, que Paulo Coelho recorrió en 1986, consigue inspirar una novela de aventuras que es, al mismo tiempo, una fascinante parábola sobre la necesidad de encontrar nuestro camino en la vida.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.