• Cien trucos para adiestrar a un perro perfecto (Color)

    Fisher, Sarah/Miller, Marie Paidotribo Ref. 9788499100524 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Descubre los 100 trucos de adiestramiento para conseguir un perro bien educado, tranquilo, confiado, una mascota familiar feliz, de la mano de los expertos consejos de las grandes adiestradoras caninas Sarah Fisher y Marie Miller.
    Ample: 210 mm Llarg: 276 mm Pes: 580 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9910-052-4
    • Data d'edició : 01/10/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Autors/es : Fisher, Sarah/Miller, Marie
    • Nº de pàgines : 144
    • Col·lecció : Animales de Compañía
    Descubre los 100 trucos de adiestramiento para conseguir un perro bien educado, tranquilo, confiado, una mascota familiar feliz, de la mano de los expertos consejos de las grandes adiestradoras caninas Sarah Fisher y Marie Miller.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.