CATÀLEG EN CONSTANT AMPLIACIÓ Horari botiga: de dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00 / dissabte de 09:00 a 14:00 Per contactar: telèfon i/o Whatsapp: 934190007 - 630205503
Todos los argumentos que necesitas para explicar por qué no crees en Dios. Probablemente Dios no existe es un alegato y una crónica del ateísmo. Qué es ser ateo, cuál es la historia del ateísmo, cómo surge el pensamiento religioso, y cuáles son las fricciones entre ciencia y religión. El título de l...
Autors/es :Gabriel García Voltà y Joan Carles Marset
Nº de pàgines :312
Col·lecció :Bronce
Nº de col·lecció :0
Todos los argumentos que necesitas para explicar por qué no crees en Dios. Probablemente Dios no existe es un alegato y una crónica del ateísmo. Qué es ser ateo, cuál es la historia del ateísmo, cómo surge el pensamiento religioso, y cuáles son las fricciones entre ciencia y religión. El título de la obra es el lema de la exitosa campaña atea lanzada en Londres en enero de 2009. Los medios de comunicación se hicieron eco de ello, también en España, por lo que el tema es de gran actualidad y relevancia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.