CATÀLEG EN CONSTANT AMPLIACIÓ Horari botiga: de dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00 / dissabte de 09:00 a 14:00 Per contactar: telèfon i/o Whatsapp: 934190007 - 630205503
El mindfulness, o atención plena, se basa en una práctica que ha sido durante siglos el entrenamiento diario de monjes y laicos en diversas escuelas budistas. Pero a lo largo de estas últimas décadas se ha difundido en muchos ámbitos de la sociedad occidental, de forma que escuelas, empresas y hospi...
El mindfulness, o atención plena, se basa en una práctica que ha sido durante siglos el entrenamiento diario de monjes y laicos en diversas escuelas budistas. Pero a lo largo de estas últimas décadas se ha difundido en muchos ámbitos de la sociedad occidental, de forma que escuelas, empresas y hospitales lo han adaptado según sus necesidades. El maestro zen Lluís Nansen Salas, con más de 25 años de experiencia, nos explica las claves para iniciarse en esta práctica milenaria que unifica cuerpo y mente. Numerosos estudios han demostrado la capacidad del mindfulness para reducir el estrés y otras aflicciones producidas por el estilo de vida actual.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.