• Dragon Ball Serie roja 230

    Toriyama, Akira Planeta Cómic Ref. 9788491734758 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Cuando parecía que Vegeta y Goku dominaban sus respectivos combates, Goku Black y Zamasu utilizan un último recurso para acorralar a los dos saiyanos... ¡la unión con los pendientes Pothara!  
    Dimensions: 257 x 168 x 3 mm Pes: 82 gr
    Sense estoc, sota comanda
    2,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9173-475-8
    • Enquadernació : Tapa blanda o Bolsillo
    • Data d'edició : 01/05/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Toriyama, Akira
    • Traductors/es : Daruma
    • Nº de pàgines : 32
    • Col·lecció : Dragon Ball Serie roja
    • Nº de col·lecció : 230

    Cuando parecía que Vegeta y Goku dominaban sus respectivos combates, Goku Black y Zamasu utilizan un último recurso para acorralar a los dos saiyanos... ¡la unión con los pendientes Pothara!  

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.