• Dragon Ball Compendio 2

    Toriyama, Akira Planeta Cómic Ref. 9788416636075 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Un repaso a la dilatada historia de las adaptaciones animadas de Dragon Ball que empezaron en 1986. Hasta la fecha se ha realizado más de una decena de adaptaciones entre series y películas.Dragon Ball Chozenshuu 2 
    Dimensions: 257 x 183 x 25 mm Pes: 1150 gr
    Sense estoc, sota comanda
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16636-07-5
    • Data d'edició : 01/11/2016
    • Any d'edició : 2016
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Toriyama, Akira
    • Traductors/es : Daruma
    • Nº de pàgines : 358
    • Col·lecció : Dragon Ball
    • Nº de col·lecció : 2

    Un repaso a la dilatada historia de las adaptaciones animadas de Dragon Ball que empezaron en 1986. Hasta la fecha se ha realizado más de una decena de adaptaciones entre series y películas.


    Dragon Ball Chozenshuu 2 

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.