• Delivering Hapiness

    ¿Cómo hacer felices a tus empleados y duplicar tus beneficios?

    Tony Hsieh Profit Ref. 9788415505419 Altres del mateix autor/a
    Descubra cómo una política de empresa basada en la felicidad de todos sus miembros ayuda a tener una mayor productividad y beneficios a largo plazo. Tony Hsieh comparte diferentes experiencias que ha adquirido tanto en los negocios como personalmente, a lo largo de su vida, desde sus inicios hasta ...
    Ample: 153 mm Llarg: 230 mm Pes: 342 gr
    Sense estoc, sota comanda
    18,86 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-15505-41-9
    • Data d'edició : 01/03/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Tony Hsieh
    • Nº de pàgines : 224
    • Nº de col·lecció : 0
    Descubra cómo una política de empresa basada en la felicidad de todos sus miembros ayuda a tener una mayor productividad y beneficios a largo plazo.

    Tony Hsieh comparte diferentes experiencias que ha adquirido tanto en los negocios como personalmente, a lo largo de su vida, desde sus inicios hasta la creación de su empresa, Zappos. Rápido y realista, nos muestra cómo la felicidad es un efectivo modelo de negocio a seguir para lograr el éxito, y cómo concentrándonos en la felicidad de esos que nos rodean, podemos aumentar nuestro propio nivel de felicidad.

    -El modelo de negocio que propone este libro mejora la rentabilidad empresarial a largo plazo. Explica cómo encontrar el equilibrio justo entre beneficios, pasión y propósitos, tanto en la vida como en los negocios.
    -Bestseller nº 1 del Wall Street Journal y del New York Times durante 27 semanas consecutivas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.