• El cliente social

    Los retos de la atención al cliente en el Universo de las redes sociales

    Cristina García - Rocío Núñez - Nuria Salas - Olga Suanya Profit Ref. 9788415330776 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Aunque se habla mucho sobre el impacto de las redes sociales en las relaciones con clientes, pocas organizaciones poseen suficiente información sobre cómo ponerlas en marcha en sus centros de atención.Nuevos conceptos, herramientas y estrategias surgen como respuesta a la adaptación de los servicios...
    Ample: 153 mm Llarg: 230 mm Pes: 307 gr
    Sense estoc, sota comanda
    14,85 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-15330-77-6
    • Data d'edició : 01/03/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Cristina García - Rocío Núñez - Nuria Salas - Olga Suanya
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : marketing y comunicación
    • Nº de col·lecció : 0
    Aunque se habla mucho sobre el impacto de las redes sociales en las relaciones con clientes, pocas organizaciones poseen suficiente información sobre cómo ponerlas en marcha en sus centros de atención.
    Nuevos conceptos, herramientas y estrategias surgen como respuesta a la adaptación de los servicios de atención ante este escenario. Las empresas se enfrentan al reto de interactuar, construir lazos de unión y conversar con sus clientes en un medio en el que todos pueden opinar y donde los consumidores asumen un rol mucho más activo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.