• Big data: atrapando al consumidor

    Josep-Francesc Valls Profit Ref. 9788416904457 Altres del mateix autor/a
    Gracias a los grandes y pequeños datos ?analíticas, algoritmos?, somos capacesde conocer fielmente las necesidades y aspiraciones de los consumidores. Sisabemos utilizar bien estos datos, podremos entender cómo debemos estableceruna buena relación con nuestro cliente/consumidor.La empresa del futuro...
    Ample: 153 mm Llarg: 230 mm Pes: 331 gr
    Sense estoc, sota comanda
    14,85 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16904-45-7
    • Data d'edició : 01/05/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Josep-Francesc Valls
    • Nº de pàgines : 160
    • Nº de col·lecció : 0
    Gracias a los grandes y pequeños datos ?analíticas, algoritmos?, somos capaces
    de conocer fielmente las necesidades y aspiraciones de los consumidores. Si
    sabemos utilizar bien estos datos, podremos entender cómo debemos establecer
    una buena relación con nuestro cliente/consumidor.
    La empresa del futuro acompaña al cliente en su recorrido de compra ?antes,
    durante y después?, e interviene en cada una de estas fases creando cuantos
    puntos de contacto sean necesarios para facilitarle un buen proceso de compra.
    Los pasos siguientes de las empresas pasan por la preparación de la propuesta
    de valor, mejorar nuestro producto, oferta, precio y otras ventajas competitivas
    para conseguir fidelizar al cliente/consumidor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.