• Fuzzy Marketing. Cómo comprender al consumidor camaleónico

    Mònica Casabayó - Borja Martín Deusto Ref. 9788423427598 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Tener fe ciega en los estudios de mercado que segmentan al consumidor sólo lleva a satisfacer de forma parcial sus necesidades. Por ejemplo, una mujer, de 35 años, profesora, madre de 2 hijos, excursionista, lectora ávida, maruja a la hora de comprar productos de limpieza... ¿En qué grupo queda enca...
    Dimensions: 230 x 150 x 16 mm Pes: 500 gr
    Sense estoc, sota comanda
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-234-2759-8
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Mònica Casabayó - Borja Martín
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : marketing
    • Nº de col·lecció : 0


    Tener fe ciega en los estudios de mercado que segmentan al consumidor sólo lleva a satisfacer de forma parcial sus necesidades.


    Por ejemplo, una mujer, de 35 años, profesora, madre de 2 hijos, excursionista, lectora ávida, maruja a la hora de comprar productos de limpieza... ¿En qué grupo queda encasillada?


    El consumidor actual es poliédrico y hay que analizarlo desde un ángulo sin restricciones, dinámico, y para eso los autores han elaborado un modelo ágil y muy práctico, fruto de la conjunción de sus perfiles, académico, Mónica, y práctico, Borja.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.