• Innovación 6.0. El fin de la estrategia

    El fin de la estrategia

    Xavier Ferrás Plataforma editorial Ref. 9788496981485 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    La estrategia ha muerto. Viva la innovación. Desde todos los enfoques prácticos y teóricos, la única estrategia posible en el mundo hipercompetitivo del siglo XXI es la innovación sistemática, en todas las dimensiones (producto, proceso, organización, marketing, tecnología y modelo de negocio). Pero...
    Ample: 140 mm Llarg: 220 mm Pes: 300 gr
    Sense estoc, sota comanda
    19,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96981-48-5
    • Data d'edició : 01/05/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Xavier Ferrás
    • Nº de pàgines : 200
    • Col·lecció : empresa
    • Nº de col·lecció : 0
    La estrategia ha muerto. Viva la innovación. Desde todos los enfoques prácticos y teóricos, la única estrategia posible en el mundo hipercompetitivo del siglo XXI es la innovación sistemática, en todas las dimensiones (producto, proceso, organización, marketing, tecnología y modelo de negocio). Pero el cambio de paradigma no se produce sólo desde la perspectiva estratégica: la innovación se extiende al ecosistema. Las empresas son seres vivos que compiten con reglas de supervivencia y muerte claras, como en un auténtico ecosistema biológico. Los países que triunfen en el futuro serán culturalmente emprendedores e innovadores o quedarán definitivamente arrinconados de la historia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.