• Vendedores de valor

    Estrategias para fidelizar al cliente sin bajar los precios

    James C. Anderson, Nirwalya Kumar, James A. Narus Deusto Ref. 9788423426607 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Normalmente cuando deseamos conseguir un nuevo cliente y la competencia le hace una propuesta, nuestra primera reacción es reducir el precio de nuestro producto. Sin embargo, ésta no es una estrategia que nos asegure el triunfo sobre el competidor. Por el contrario, si somos capaces de mantener el p...
    Dimensions: 223 x 155 x 22 mm Pes: 477 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    29,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-234-2660-7
    • Data d'edició : 01/06/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : James C. Anderson, Nirwalya Kumar, James A. Narus
    • Nº de pàgines : 256
    • Col·lecció : Harvard Business School Press
    • Nº de col·lecció : 0

    Normalmente cuando deseamos conseguir un nuevo cliente y la competencia le hace una propuesta, nuestra primera reacción es reducir el precio de nuestro producto. Sin embargo, ésta no es una estrategia que nos asegure el triunfo sobre el competidor. Por el contrario, si somos capaces de mantener el precio pero ofrecerle al cliente un valor añadido a nuestro producto, conseguiremos cerrar la negociación con éxito.


    Vendedores de valor  desarrolla las herramientas necesarias para hacer que nuestra red comercial  no sólo utilice el precio como elemento de negociación, sino que se acerque al cliente con datos que añadan valor tanto a la empresa como al producto para obtener, como elemento final, la fidelidad del cliente con nuestra marca.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.