• Guia pràctica de valoració d'empreses

    Montserrat Casanovas i Pol Santandreu Accid Ref. 9788492956500 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Aquest llibre fa un repàs dels diferents models de valoració d'empreses i que serveixi com a guia pràctica en l?aplicació a casos reals. Està estructurat en tres parts: Una primera en la que es revisa i es fa un aprofundiment en el procés i metodologia de valoració d?empreses. Una segona, de caràcte...
    Ample: 165 mm Llarg: 230 mm Pes: 275 gr
    Sense estoc, sota comanda
    24,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92956-50-0
    • Data d'edició : 01/03/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Català
    • Autors/es : Montserrat Casanovas i Pol Santandreu
    • Nº de pàgines : 128
    • Col·lecció : manuals ACCID
    • Nº de col·lecció : 15
    Aquest llibre fa un repàs dels diferents models de valoració d'empreses i que serveixi com a guia pràctica en l?aplicació a casos reals. Està estructurat en tres parts: Una primera en la que es revisa i es fa un aprofundiment en el procés i metodologia de valoració d?empreses. Una segona, de caràcter empíric, en la que es presenten i s?estudien dos casos pràctics, amb la finalitat d?una millor comprensió de la primera part. Al final, a la tercera part, s?exposen les principals conclusions i la bibliografia més rellevant utilitzada.

    ? Aquest llibre ajuda al lector a aprendre a trobar actius en temps de crisi com els actuals.
    ? Els temes que es tracten al llibre son de gran interès per a persones del mon empresarial i les finances, especialment.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.