• El agente Zigzag

    La verdadera historia de Eddie Chapman

    Macintyre, Ben Crítica Ref. 9788484327721 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    La noche del 1 de diciembre de 1942, un paracaidista nazi aterrizó en un campo del condado de Cambridge. Su misión: sabotear el esfuerzo de guerra británico. Su nombre era Eddie Chapman, y pronto se convertiría en el Agente Zigzag del MI5.
    Ample: 155 mm Llarg: 230 mm Pes: 805 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    29,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8432-772-1
    • Data d'edició : 01/09/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Autors/es : Macintyre, Ben
    • Nº de pàgines : 464
    • Col·lecció : Tiempo de Historia
    La noche del 1 de diciembre de 1942, un paracaidista nazi aterrizó en un campo del condado de Cambridge. Su misión: sabotear el esfuerzo de guerra británico. Su nombre era Eddie Chapman, y pronto se convertiría en el Agente Zigzag del MI5.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.