• 1434. El año en que una flota china llegó a Italia

    Gavin Menzies Debate Ref. 9788483068304 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    El nuevo libro del autor del best seller mundial 1421: una fascinante revisión de la historia que presenta nuevas pruebas sobre el Renacimiento y encuentra sus orígenes en la milenaria civilización china.
    Dimensions: 237 x 157 x 36 mm Pes: 796 gr
    Sense estoc, sota comanda
    22,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8306-830-4
    • Data d'edició : 01/03/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Gavin Menzies
    • Traductors/es : OSÉS SERDÁ, MARÍA ASUNCIÓN
    • Nº de pàgines : 432
    • Col·lecció : historia
    • Nº de col·lecció : 0
    El nuevo libro del autor del best seller mundial 1421: una fascinante revisión de la historia que presenta nuevas pruebas sobre el Renacimiento y encuentra sus orígenes en la milenaria civilización china.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.