• El ratón que se comió la luna

    Petr Horácek Juventud Ref. 9788426140630 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Un pedazo de luna cae del cielo y el Ratoncito no puede resistirse a darle un mordisquito... y otro… ¿Pero que le pasará ahora a la luna? ¿Ya no volverá a ser redonda? Un álbum troquelado para primeros lectores. A partir de 4 años.
    Dimensions: 255 x 235 x 1 mm Pes: 390 gr
    Sense estoc, sota comanda
    13,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-261-4063-0
    • Data d'edició : 01/05/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Petr Horácek
    • Nº de pàgines : 26
    • Col·lecció : ALBUMES ILUSTRADOS
    • Nº de col·lecció : 0
    Un pedazo de luna cae del cielo y el Ratoncito no puede resistirse a darle un mordisquito... y otro… ¿Pero que le pasará ahora a la luna? ¿Ya no volverá a ser redonda? Un álbum troquelado para primeros lectores. A partir de 4 años.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.