• Chusco, un perro callejero

    un cuento sobre la solidaridad

    Begoña Ibarrola SM Ref. 9788467502602 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Chusco es un perro callejero que está ya viejo y enfermo. Sus amigos le ayudan llevándole ropa y comida pero lo que él desea más que nada en el mundo es encontrar un dueño con el que vivir.
    Dimensions: 216 x 216 x 9 mm Pes: 292 gr
    Sense estoc, sota comanda
    9,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-675-0260-2
    • Data d'edició : 01/10/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Begoña Ibarrola
    • Ilustradors/es : González Urberuaga , Emilio
    • Nº de pàgines : 32
    • Col·lecció : Cuentos para sentir
    • Nº de col·lecció : 0
    Chusco es un perro callejero que está ya viejo y enfermo. Sus amigos le ayudan llevándole ropa y comida pero lo que él desea más que nada en el mundo es encontrar un dueño con el que vivir.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.