• Un jarrón de la China

    un cuento sobre el miedo

    Begoña Ibarrola SM Ref. 9788434823167 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Esta es la historia de un antiguo jarrón chino que pertenecía a un humilde campesino que un día tuvo que venderlo. Lo compró un comerciante, y desde entonces el jarrón cambió varias veces de dueño, hasta que un día...
    Dimensions: 220 x 220 x 9 mm Pes: 294 gr
    Sense estoc, sota comanda
    9,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-348-2316-7
    • Data d'edició : 01/02/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Begoña Ibarrola
    • Ilustradors/es : Balaguer i Julià, Marta
    • Nº de pàgines : 32
    • Col·lecció : Cuentos para sentir
    • Nº de col·lecció : 0
    Esta es la historia de un antiguo jarrón chino que pertenecía a un humilde campesino que un día tuvo que venderlo. Lo compró un comerciante, y desde entonces el jarrón cambió varias veces de dueño, hasta que un día...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.