• La gran història del llibre

    Gallimard Jeunesse, Éditions Cruïlla Ref. 9788482860565 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Un llibre màgic per seguir, pas a pas, la gran història del llibre, que ens porta més de 5.000 anys enrere. Des dels rotlles de seda de l'Àsia, passant pels dibuixos del copista medieval i la impremta de Gutenberg fins arribar al fotogravat i l'autoedició.
    Dimensions: 230 x 210 x 15 mm Pes: 440 gr
    Sense estoc, sota comanda
    21,55 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8286-056-5
    • Data d'edició : 01/03/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Català
    • Autors/es : Gallimard Jeunesse, Éditions
    • Traductors/es : Losantos, Núria
    • Ilustradors/es : Varios Autores
    • Nº de pàgines : 46
    • Col·lecció : món maravellós interactiu
    • Nº de col·lecció : 0
    Un llibre màgic per seguir, pas a pas, la gran història del llibre, que ens porta més de 5.000 anys enrere. Des dels rotlles de seda de l'Àsia, passant pels dibuixos del copista medieval i la impremta de Gutenberg fins arribar al fotogravat i l'autoedició.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.