• El llibre de la selva

    Kipling, Rudyard (il·lustrat per Stuart Tresilian) Baula Ref. 9788447936250 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Us presentem aquesta exclusiva edició de regal on trobareu, per primera vegada, El llibre de la selva i El segon llibre de la selva en un sol volum.
    Edat orientativa 9+ anys Ample: 225 mm Llarg: 275 mm Pes: 250 gr
    Disponible
    38,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-479-3625-0
    • Enquadernació : Tapa dura
    • Data d'edició : 01/07/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : Català
    • Autors/es : Kipling, Rudyard (il·lustrat per Stuart Tresilian)
    • Traductors/es : Vidal i Tubau, Jordi/Carretero Ernesto, Abel
    • Ilustradors/es : Tresilian, Stuart
    • Nº de pàgines : 470
    • Col·lecció : Llibre regal
    Us presentem aquesta exclusiva edició de regal on trobareu, per primera vegada, El llibre de la selva i El segon llibre de la selva en un sol volum.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.