• El gato que hablaba sin querer

    Roy, Claude Ediciones Invisibles Ref. 9788494707025 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Un buen día, Gaspard, el gato de Thomas, descubre que habla. En prosa y también en verso. Cuando quiere, y a veces cuando sería mejor que se mordiera la lengua, porque se le escapan cosas que seguro que acabarán por meterlos a él y a Thomas en un buen lío.
    Ample: 145 mm Llarg: 215 mm Pes: 240 gr
    Sense estoc, sota comanda
    13,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-947070-2-5
    • Data d'edició : 01/11/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Roy, Claude
    • Traductors/es : Llasat Botija, Isabel
    • Ilustradors/es : Virgili Escofet, Pere
    • Nº de pàgines : 72
    • Col·lecció : El jardín Invisible
    • Nº de col·lecció : 2
    Un buen día, Gaspard, el gato de Thomas, descubre que habla. En prosa y también en verso. Cuando quiere, y a veces cuando sería mejor que se mordiera la lengua, porque se le escapan cosas que seguro que acabarán por meterlos a él y a Thomas en un buen lío.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.