• Técnicas prácticas de respiración

    Alexandra Leblanc Redbook Ref. 9788499173672 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor/a
    Respirar no es una actividad intelectual. Por consiguiente, al principio puede parecer extraño leer y reflexionar acerca de algo que se hace en todo momento. Desde la primera respiración al nacer hasta el úlimo aliento que sale de nuestro cuerpo al m
    Pes: 256 gr
    Disponible en 7 dies
    12,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9917-367-2
    • Data d'edició : 01/05/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors/es : Alexandra Leblanc
    • Nº de pàgines : 154
    • Col·lecció : Robin Book
    • Nº de col·lecció : 0
    Respirar no es una actividad intelectual. Por consiguiente, al principio puede parecer extraño leer y reflexionar acerca de algo que se hace en todo momento. Desde la primera respiración al nacer hasta el úlimo aliento que sale de nuestro cuerpo al m

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.