• Tria de poemes conversables

    Joan Brossa Barcanova Ref. 9788448911768 Altres del mateix autor/a
    Aquest llibre consta de dues breus antologies, fetes per l'autor mateix, que representen dues modalitats típicament brossianes, inseparables, de practicar la poesia: el text poètic de versificació lliure i el poema visual.Tria de poemes conversables i Tast de poemes objecte tenen en comú el fet de p...
    Dimensions: 225 x 135 x 15 mm Pes: 327 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    16,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-489-1176-8
    • Data d'edició : 01/04/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : Català
    • Autors/es : Joan Brossa
    • Nº de pàgines : 112
    • Nº de col·lecció : 0
    Aquest llibre consta de dues breus antologies, fetes per l'autor mateix, que representen dues modalitats típicament brossianes, inseparables, de practicar la poesia: el text poètic de versificació lliure i el poema visual.
    Tria de poemes conversables i Tast de poemes objecte tenen en comú el fet de presentar-nos el punt de vista insòlit de Joan Brossa sobre la quotidianiatat.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.